Velkommen til Gjøvik & Toten Golfsenter

Prøv golf for kun 295,- per time!

Spill golf på markedets mest avanserte og presise simulatorsystem, Trackman 4. Du kan spille på over 340 av verdens beste baner!

Oversikt over baner kan du se her: Trackman courses

På simulatorene kan du:
- spille vennskapsrunder
- delta i lokale og internasjonale turneringer
- utfordre venner og bekjente på andre Trackman-sentre
- bruke de samme treningsfunksjonene som Viktor Hovland for å bli en bedre golfspiller!

Bli med i VINTERSERIEN helt gratis! Klassevinnerne premieres hver måned, og totalvinnerne fra oktober til april vinner en GT driver fra Titleist!

Kjøp enkelttimer, treningsabonnement og klippekort i MATCHi-appen:
Kjøp her

Følg oss på Facebook for oppdateringer!

Vi ønsker at golfsenteret skal være et hyggelig sted for alle besøkende, og informerer derfor vennlig om reglene:

??Innesko/rene golfsko er påbudt
??Golfballer med tusj eller andre merker/slitasje skal IKKE brukes. Du får kjøpt egne baller på senteret eller via marius@gtgk.no
??Rydd opp etter deg, og forlat senteret slik du forventer at det skal se ut når du kommer neste gang
??Den som har booket tiden på senteret er ansvarlig for å avslutte innen sin tidsramme er over, dette så nestemann skal få starte til booket tid. Det er ikke nestemann sin skyld at du har igjen to hull, og vi ønsker ikke å høre om slike hendelser igjen.
??Alt spill utenfor booket tid vil bli fakturert - dette gjelder også selv om simulatoren er ledig timen etter.

Har du spørsmål? Kontakt Marius på marius@gtgk.no.

Vi sees på banen!