Simulatorsenteret på Raufoss åpner igjen fredag 16.september

Av: Marius T. Johansen  |  Publisert: 21. september 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Begge simulatorene åpner på fredag og du booker time i MATCHi-appen eller på matchi.se - NB nytt i år søk etter Raufoss Golfsim.Trykk her for mer info

Er du ny eller usikker hvordan du booker eller spiller ta kontakt med Marius på marius@gtgk.no.

Følg også Gjøvik & Toten Golfsenter på facebook for nyttige tips og nyheter om turneringer. Det vil også i år bli arrangert måndlige turneringer med premier, samt større turneringer over noen dager.

Husk å laste ned "Trackman Golf" appen for egen spillerprofil som du bruker hvis du ønsker å spille turneringer - Legg inn 50% av ditt ute HCP når du oppretter profil.

Booking gjør du via MATCHI-appen på telefonen eller via nettsiden matchi.se. PS nytt for året da vi blir to sentre er at skal du spille på Raufoss søker du etter "Raufoss Golfsim"

Simulatorene har fått seg en oppgradering over sommeren og det er nå 174 baner å velge mellom. Du kan se listen her: Baneoversikt

Snart åpner vi også to nye simulatorer i Østre Totenveg 136 på Gjøvik - den vil du finne under navnet "Gjøvik Golfsim"

Vi spilles!